Търсене в блога:

вторник, 1 януари 2019 г.

Благодаря, дядо Добри!

Снимка на Ines Raycheva.
Четох за това как е живял дядо Добри през последните години от живота си в Кремиковския манастир. 
В стаята си имал икона, една печка и черга, на която спял. 
Хранел се с две филии хляб сутрин и вечер. Дните си прекарвал в молитва и почти не общувал с други хора. 

Замислих се колко често Искам - ей така, някакви неща. Абсолютно излишни някои от които. И как често ми е трудно просто да съм благодарна и да съм точно тук, точно сега... 

Онзи ден се събудих, един слънчев лъч ми намигаше упорито и аз си казах "Ей, колко е хубаво, че мога да виждам! Да дишам, да ходя! Благодаря ти, Боже!" - без да се замисля, просто нещо се случи в мен и благодарността, дълбоката обич към живота, бяха първото, с което започнах деня си.

Веднъж да усетиш такъв момент и знаеш, че го има, знаеш, че... Пътят си е път, какъвто ще да е, има много, за което да благодариш, само трябва да поспреш малко и да... Бъдеш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар